نوشته شده توسط : مینا رها

شما نیازی به دکترای اقتصاد ندارید تا بدانید که بازار سهام چگونه کار می کند ، اما هرچه میزان تحصیلات بیشتری به دنبال سرمایه گذاری کنید ، شانس حضور در آینده را بیشتر خواهید کرد. مطمئناً کلاسها و کارگاههای آموزشی زیادی وجود دارد. حتی می توانید از طریق آموزش آنلاین بصورت آنلاین ثبت نام کنید که به منظور ارائه تئوری و عملکرد فعالیت سهام بورس طراحی شده است ، اما از آنجا که روش های مختلفی برای مطالعه بازار سهام وجود دارد ، بفهمید که کدام یک برای شما مناسب است.

 

مطالعه با خواندن
در بورس سهام که در حال حاضر در سراسر جهان فعالیت می کند ، کمبود کتاب وجود ندارد. آموزش خود را با خواندن یک یا دو مورد برای زمینه و تاریخ شروع کنید. تغییرات شهاب سنگی که هر روز در پایتخت های مالی جهان رخ می دهد ، باعث می شود جریان فعلی حفظ شود. روزنامه هایی مانند "فایننشال تایمز لندن" ، "روزنامه تجارت سرمایه گذار" ، "وال استریت ژورنال" و "International Herald Tribune" به روز رسانی های معاصر در مورد فعالیت های بازار ارائه می دهند. بلومبرگ ، CNBC و شبکه های مالی آنلاین و پخش شده ، مطالعه بورس را به موقع و راحت انجام می دهند.

 

تحصیل در امور مالی گوروس
وقتی وارن بافت ، پیتر لینچ ، جورج سوروس و بنیامین گراهام صحبت می کنند ، سرمایه گذاران گوش فرا می دهند. جانبازان جنگ و فعالیت بورس بهترین مدل ها را می سازند. یکی را به عنوان گورو انتخاب کنید یا چند مورد را دنبال کنید. در حالی که عادات این جوانب سرمایه گذاری را مطالعه می کنید ، زبان انگلیسی سهام را یاد بگیرید تا اصطلاحات شما را از درک مطالبی که مطالعه می کنید متوقف نشود. جوانب مثبت و با تحلیل سهام وحافظ می توانند به شما بیاموزند که هنگام تجزیه و تحلیل فرصت های سرمایه گذاری ، علائم ضعف یا عدم قدرت را نشان دهند. آنها را تقلید کنید و می توانید همین کار را انجام دهید.

 

یک سبک سرمایه گذاری را انتخاب کنید
دو نوع سرمایه گذار در بورس وجود دارد. یکی را انتخاب کن. تصمیم بگیرید که آیا می خواهید یک سرمایه گذار فعال باشید یا منفعل. مطالعات بورس سهام شما می توانند با سبکی که انتظار دارید تمرین کنید ، دقیق تر تنظیم شود. به عنوان مثال ، اگر علاقه اصلی شما به وجوه مدیریت شده باشد ، شما یک سرمایه گذار منفعل تلقی می شوید ، بنابراین اگر تصمیم دارید که یک بازرگان فعال شوید ، لازم نیست به اندازه اطلاعات بازار مطالعه کنید. تحلیلگران می گویند که در بورس اوراق بهادار Secrets.com می نویسند: "... سطح بسیار بیشتری از دانش و تفاهم در مورد بازار" مورد نیاز است.

 

بخوانید : آموزش بورس از پایه

 

روند مطالعه
طبق گفته شرکت سرمایه گذاری Market Smith ، روند اصلی سرمایه گذاری عاقلانه است. "مطالعات ما در مورد تاریخ سهام بورس نشان داد که سه چهارم از چهار سهام روند کلی بازار را دنبال می کنند." بازارهای رو به رشد را مشخص کنید و مطالعات شما باید پرداخت کند. البته زمان بندی همه چیز است. کوتاه بودن اطلاعات کسب و کار خودی ، استفاده از تحقیقات بنگاههای اقتصادی با محوریت روند بورس اوراق بهادار یکی از بهترین راهها برای یادگیری بازار است. تحلیلگران بازار اسمیت توصیه می کنند نمودارهای حداقل چهار شاخص را هر روز بررسی کنید: برای نمونه: Standard & Poors ، NASDAQ ، داو جونز و بورس نیویورک.

 

داده های رسانه های اجتماعی را مطالعه کنید
براساس مطالعه منتشر شده توسط "Wired Science" ، "غلتک هیجان انگیز اسیر شده در توییتر می تواند فراز و نشیب های بازار سهام را پیش بینی کند.برای سفارش سرخطی بورس دانشجویان فارغ التحصیل برای نشان دادن میانگین های صنعتی داو جونز با داده های Twitterverse آزمایش کردند. یک پایگاه داده گوگل برای محققان 9.8 میلیون توییت استفاده شده برای تجزیه و تحلیل خلق و خوی و پچ پچ ارائه می دهد. آنها از الگوریتم استفاده کرده اند و پیش بینی ها در 86.7 درصد از معاملات دقیق بوده است. استفاده از توییتر به عنوان کمک هزینه مطالعه بازار سهام آینده را به تصویر می کشد. با ترجمه توییت ها و سایر رسانه های اجتماعی در پیش بینی های بورس اوراق بهادار شوید و حتی ممکن است تحصیلات خود را به یک حرفه تبدیل کنید.



:: برچسب‌ها: بورس ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 تير 1399 | نظرات ()